مدیریت اخبار جعلی توسط متخصصان روابط عمومی: بررسی عناصر کلیدی و اقدامات احراز هویت اطلاعات

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

چکیده

این مطالعه با استفاده از تجزیه و تحلیل موضوعی سؤالات باز که توسط متخصصان روابط عمومی فعلی در ایالات متحده پاسخ داده شده است، بررسی کرد که چگونه متخصصان روابط عمومی (PR) در حال حاضر اخبار جعلی و استراتژی‌هایی را که برای تأیید اطلاعات استفاده می‌کنند را، بررسی می‌کنند. اخبار جعلی به عنوان یک موضوع مهم سازمانی که نیاز به نظارت و مدیریت توسط عوامل روابط عمومی دارد تصور می‌شود. شرکت‌کنندگان تحریف و محتوای گمراه‌کننده با هدف آسیب رساندن به شهرت را به عنوان عناصر کلیدی اخبار جعلی شناسایی کردند. یافته‌های کنونی نشان می‌دهد که متخصصان روابط عمومی برای تأیید اطلاعات هم به رسانه‌های خبری سنتی و هم به جمع‌سپاری تکیه می‌کنند. یافته‌های کنونی نشان می‌دهد که متخصصان روابط عمومی برای تأیید اطلاعات هم به رسانه‌های خبری سنتی و هم به جمع‌سپاری تکیه می‌کنند. در نهایت، برای تمایز مشتریان از محتوای اخبار جعلی، شرکت‌کنندگان بر نیاز به حفظ کنترل منبع رسمی اطلاعات، پرهیز از هرگونه مناقشه در پاسخ‌های رسمی و رعایت استانداردها و اخلاق حرفه‌ای روابط عمومی تأکید کردند.

کلیدواژه‌ها


عنوان مقاله [English]

Managing Fake News by Public Relations Professionals: A Review of Key Elements and Information Authentication Practices

چکیده [English]

Managing Fake News by Public Relations Professionals: A Review of Key Elements and Information Authentication Practices